Gezocht onderdelen butler zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Perryx

Gezocht onderdelen butler zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-20 18:23

Hallo allemaal.

Hallo,

Ik heb een butler dressuur zadel gekocht in 2018, is mij verkocht als medium/wide maar schijnt een wide te zijn... ik ben dus nu op zoek naar een zadelmaker of iemand die weet of misschien zelf heeft, ik zoek een medium of medium wide kop ijzer. Ik kan helaas zelf nergens op internet iets vinden over de butler zadels en heb dit zadel 2e hands.. hoor graag of u mij hierbij kunt helpen!

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-20 23:33

Is het kopijzer wel verwisselbaar, of is het misschien aanpasbaar in de pers? Deze zadels staan er niet om bekend dat ze een verwisselbaar kopijzer hebben, vandaar dat je het misschien ook niet kunt vinden.

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 00:14

dianaw33 schreef:
Is het kopijzer wel verwisselbaar, of is het misschien aanpasbaar in de pers? Deze zadels staan er niet om bekend dat ze een verwisselbaar kopijzer hebben, vandaar dat je het misschien ook niet kunt vinden.

Als het goed is , is het verwisselbaar.. in hoeverre heb jij hier ervaring mee als ik vragen mag? Mijn zadelmaker durfde het kop ijzer niet met de pers te doen ze was bang dat het zou knappen.

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 09:28

Ik heb geen ervaring met veranderen van dat merk. Maar als het verwisselbaar is zou je een schroefsysteem a la Wintec of thorowgood op je kopijzer moeten zien.