MairiMacBran schreef:Mijn dochter heeft een tijd met een Isabell Werth gereden, zij vond hem heerlijk. Maar heel kort was ie niet.
Veeerr schreef:Enig idee hoe lang de kussens zijn van de Wintec Isabell Werth?
De Bates dressage van 17,5 inch lag met de kussens net op/over de grens voor de 'juiste' lengte van passende kussens.
@paramuse Een leren zadel zal over het algemeen (denk ik) ook fijner zitten, maar uiteindelijk wil ik graag alleen een zadel om ons extra te helpen bij het zo soepel en fit mogelijk houden van ponylief.
mooney schreef:Ik heb jaren met een oude wintec 500 gereden, nu het nieuwe model met de V-ophanging van de singelstoten en cair. Cair een tiental jaar terug was echt ruk, maar ze hebben het mooi verbeterd. Wintec kan nog steeds wat lang uitvallen, maar mijn oudje van 15 inch was even lang als mijn nieuwe van 16 inch dus daar zijn ze wel in verbeterd.
Ik had bij mijn nieuwe wel dat ik even moest inrijden, eerste paar keer toch wat zadelpijn. Maar nu weer als vanouds, vergeleken met de kieffer die ik ook had kan ik er veel langer comfortabel in zitten. Ik heb trouwens wel altijd dressuurzadels, dus spring of veelzijdig kan ik verder niet veel over zeggen.
Rainer schreef:mooney schreef:Ik heb jaren met een oude wintec 500 gereden, nu het nieuwe model met de V-ophanging van de singelstoten en cair. Cair een tiental jaar terug was echt ruk, maar ze hebben het mooi verbeterd. Wintec kan nog steeds wat lang uitvallen, maar mijn oudje van 15 inch was even lang als mijn nieuwe van 16 inch dus daar zijn ze wel in verbeterd.
Ik had bij mijn nieuwe wel dat ik even moest inrijden, eerste paar keer toch wat zadelpijn. Maar nu weer als vanouds, vergeleken met de kieffer die ik ook had kan ik er veel langer comfortabel in zitten. Ik heb trouwens wel altijd dressuurzadels, dus spring of veelzijdig kan ik verder niet veel over zeggen.
Heb jij nu het nieuwe HART model? Daar ben ik namelijk heel erg in geïnteresseerd. De 500 dressuur ziet er echt super mooi uit en materiaal schijnt ook zachter te zijn.
lizy29 schreef:Ik heb een tijdje een wintec 500 vz gebruikt maar die was echt funest voor m’n zit. Momenteel hebben we nog een Isabel werth 17,5 inch liggen voor een van onze paarden. Als je wilt kan ik de kussens wel voor je opmeten ter vergelijking met je andere 17,5inch zadel.
Gebruikers op dit forum: BingBot en 1 bezoeker