Tips sponsorset

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romyvs

Tips sponsorset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 21:53

Wij willen voor onze dochters graag een mooie sponsorset laten maken met het logo van ons bedrijf.

Nu zijn we op zoek naar tips waar we een complete set kunnen laten maken (borduren).

Wij zoeken een lang oornetje (tot aan de neusriem) zadeldek (spring) en mooie showdeken met buikflap. En zou helemaal top zijn als ze ook halsters hebben waar een naam op geborduurd kan worden.

Ben een paar merken tegen gekomen maar die vind ik nogal aan de prijs.

Wie weet zie ik er nog wel een paar over het hoofd en hebben jullie nog tips voor leuke sites waar dit mogelijk is :o .

Lightninggg

Re: Tips sponsorset

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:00

Greenfield heeft mooie sets en ze hebben ook een borduurservice

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 16:36

Lightninggg schreef:
Greenfield heeft mooie sets en ze hebben ook een borduurservice

Dat is ook een goeie ja, bedankt voor de tip!

Mochten meer mensen nog tips hebben, dan hoor ik dit graag.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:03

Edivorm.nl.
Levert kwaliteits borduurwerk. Van alles voor je paard en jassen/shirts etc voor ruiter. Geen rijkleding, maar handige jassen om bij de paarden buiten de ring te dragen.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:16

Zelf heb in de artikelen die ik wilde laten borduren gekocht en heb het toen bij een borduurbedrijf laten borduren. Voordeel vind ik dat ik bv mijn sjabrakken kan laten borduren, maar dat het logo ook op de jasjes voor het werk kan worden gezet. Dan hoeft het logo maar een keer te worden ingelezen. Wil je in de toekomst dan andere dingen laten borduren, heb je die kosten niet.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:18

Ik heb zelf sinds kort een borduur bedrijf. Ben nog niet zover in de paardensport dat ik alles op voorraad heb maar ik kan Mattes en Lemieux dekjes leveren, de eerste is zelf samen te stellen maar wel wat prijziger. Oornetje en deken kan ik ook wel bestellen en naar wens borduren. Je mag altijd een pb sturen voor meer info! :)

De inteken kosten zijn eenmalig zoals Lithya ook al zegt. Ik doe nu nog voornamelijk bedrijfskleding maar wil zeker gaan uitbreiden richting de paardensport *\o/*

Dit is een voorbeeld van mijn eigen dekens.

Afbeelding

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 17:51

Ik heb zelf ook dekens laten borduren door Greenfield. Ben ook in de winkel geweest. Erg mooie spullen, goede kwaliteit, en een prima service. Daarbij is het ook allemaal voor een normale prijs!
Ben er erg tevreden over.

Ze hebben ook echt best veel keus, om een hele set samen te stellen, en hebben ook bijvoorbeeld kleding.
Echt een aanrader.