Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PocoGaucha schreef:mijn vorige bijrijdpaard was een tinker die paste Eric Thomas erg goed, maar die had maat full nodig haha.
Wat past er precies niet, is de neusriem en keelriem te lang? of alleen de bak stukken? of is alles te lang?
nessinator schreef:Een tinker wiens hoofd te klein is voor maat pony? Huh? Heb je een foto?
(Er bestaat trouwens ook een maat kleiner: shetlander. Daar zou je dan naar moeten kijken.)
Sas_Mon schreef:Als maat shet te klein is en hkm groot valt zou je kunnen kijken of hkm geen maat shet heeft? Die valt dan vast ook groot.
Mijn paard haar hoofd is sinds haar 3e iet meer gegroeid.
Isabel schreef:Kan me zo van de foto écht niet voorstellen dat die maat shet nodig heeft. Ik denk dat je een verkeerd hoofdstel gekregen hebt, of dat het hoofdstel extreem groot valt.
L1selottel schreef:Isabel schreef:Kan me zo van de foto écht niet voorstellen dat die maat shet nodig heeft. Ik denk dat je een verkeerd hoofdstel gekregen hebt, of dat het hoofdstel extreem groot valt.
ik heb de maat nog een keer gecheckt en het is echt een maat pony, het hoofdstel valt inderdaad voor maat pony best groot, hier mischien een nog iets duidelijkere foto
[ [url=m/Dndb9v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mizora schreef:Hoe groot is je tinker (Veertje?)?
Want op deze foto lijkt het een heel kleintje te zijn en ook nog eens relatief rank gebouwd. Het maakt nogal uit of je het hebt over een tank van 1.50 of een kruimel van nauwelijks 1.30.