Bruine hackamore gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLiez

Bruine hackamore gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 20:50

Er zijn hier vast mensen die mij kunnen helpen met mijn zoektocht! Ik heb een bruin zadel en wil hierbij graag een hackamore hoofdstel in het bruin. Nou heb ik zelf een paar scharen liggen met een gouden kleur en die zou ik graag willen gebruiken. Het hoofdstel is voor naast mijn gewone trenshoofdstel en moet niet mega duur zijn (niet boven de 150 euro).

Het liefst wil ik dus een bruin hackamore hoofdstel met gouden accenten maar dat is lastiger dan ik dacht. Daarom heb ik jullie hulp nodig, er zijn vast mensen die wel adresjes kennen waar ze hackamores verkopen of eventueel maken. Als het echt onmogelijk is dan ga ik gewoon voor een bruine hackamore met zilveren accenten, zoals de FRA aram.

Cemlys

Re: Bruine hackamore gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 21:05

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 21:12

Cemlys schreef:
https://markusholst.com/ruitersportarti ... ofdstellen

Dyon heeft ook hackamore hoofdstelling met messing gespen

Die ziet er wel erg gaaf uit. Ook handig dat er maten bij staan, ga morgen gelijk zijn hoofd even opmeten. Heb je ervaring met deze website? Zie dat het uit zweden moet komen namelijk

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:23

Team nalanta heeft een bruin bitloos hoofdstel, ik ben daar een hele grote fan van. Het heet de Nalanta Bridle en je kan vast de scharen vervangen erin.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 23:59

Ik zou van Biothane een bruin hackamore hoofdstel kunnen maken. Ik werk voornamelijk wel met vernikkelde (zilverkleurige) fournituren, maar kan ook met messing hoor! :-)