Singel stuk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mystar_vb

Singel stuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 14:01

Ik heb zonet 2dehands een singel gekocht. Op de foto's leek alles prima te zijn tot ik hem toekreeg. Aan de onderkant van de singel zitten verschillende scheurtjes...
Is deze dan nog wel te gebruiken? Want kruipt het vel van het paard daar dan niet tussen en gaat dit dan geen pijn doen? :(

upendo

Re: Singel stuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 14:13

Wat vervelend! Wat zegt de verkoper?

Als je zeker wil weten dat het geen pijn kan doen zou je er een bontje omheen kunnen doen.

mystar_vb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-19 14:21

upendo schreef:
Wat vervelend! Wat zegt de verkoper?

Als je zeker wil weten dat het geen pijn kan doen zou je er een bontje omheen kunnen doen.

De verkoper is eerlijk geweest. Ze zou er niets van geweten hebben dat die kapot was, ondertussen heb ik mijn geld al teruggekregen. Fijn dat er nog zo'n eerlijke mensen zijn :D

upendo

Re: Singel stuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 14:58

Dat scheelt!

Dan zou ik dat geld in een bontje stoppen! :) Onze Fries kreeg bij aankoop ook een singel met barstjes in het leer mee, daar is ze altijd mee gereden en wondjes heeft ze nooit gehad, maar daar hebben we ook een tijd een bontje omheen gedaan voor onze eigen rust.

SimbaBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 06:18

Meestal komt de vacht er niet zo snel tussen omdat als de singel rond om de buik ligt de barstjes dicht gedrukt worden. Makkelijkst is even checken na het rijden. En anders uit voorzorg inderdaad een bontje erom! :D