Omdat mijn huidig zadel nu toch echt wel aan vervanging toe is, ga ik op zoek naar wat anders.
Ik rij nu met Hulsebos, ben daar op zich altijd tevreden van geweest.. tot ik eens een keer op een custom mocht zitten. Jeetje, dat zat goed seg! Zoveel steun..
Nu wil ik niet zomaar zeggen: dan koop ik nu maar een custom.
Ik wil me graag goed voorbereiden als het gaat over de aankoop van een zadel. Tot nu toe heb ik altijd tweedehands zadels gehad, als ik een custom zou kopen zou deze ook tweedehands zijn.. ik heb het budget nl. gezet op +/- 2000 euro.
Toch wil ik ook andere zadels bekijken. Zelf had ik bv. de euroriding Titan al gezien, die heeft ook een diepe zit en veel wrong.
Ikzelf ken weinig van zadels dus ik wil op voorhand al even kijken naar de opties. Misschien hebben jullie nog leuke tips qua zadels? Merken die ik niet ken bv.?
Natuurlijk ga ik dit wel in samenspraak doen met een zadelmaker, maar het lijkt me handig om op voorhand al een beetje te weten naar welke zadels mijn voorkeur gaat. Dan kunnen we later gaan kijken wat er op mijn paard(en) past.
Zoals hierboven al gemeld zoek ik dus een zadel met een diepe zit en veel wrong. Hebben jullie tips voor mij?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Lien