Kentucky dressuursingel met bont

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loverdd

Kentucky dressuursingel met bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-19 11:49

Ik ben opzoek naar een nieuwzadel waarbij ik graag ook een nieuwe singel wil. Ik gebruik nu een neopreen singel maar mij lijkt dat ding niet fijn zitten. Vandaar dat ik de kentucky dressuursingel op het oog heb. Hij ziet er mooi uit en heeft verwisselbare bontjes. Alleen deze singel is van nep bont en nep leer. Ik heb gelezen dat nep bont minder goed is als echt bont alleen ze beweren op de website dat die van hun wel goed is. Het is een best prijzige singel dus daar zouden ze toch wel over nagedacht hebben? Heeft iemand ervaring met deze singel?

rozebadeend

Re: Kentucky dressuursingel met bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 12:19

Niet direct ervaring met deze singel, maar over het algemeen vind ik de bont producten van Kentucky wel fijn.
Wel geef je aan dat je ook op zoek bent naar een nieuw zadel, misschien kan je dat beter even afwachten. Ik weet niet naar wat voor merk jij kijkt, maar de fitters van WOW zadels kijken ook altijd naar de ligging van het zadel met diverse model singels, zodat echt alles juist is afgestemd op je paard. Dus misschien verstandig om ook even met jou fitter te bespreken welk model singel jou paard het beste past!

Eline_Charly

Re: Kentucky dressuursingel met bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 12:49

Een vriendin van mij gebruikt ook alles van Kentucky en zij is er erg tevreden over! Ook zegt ze dat het lang mee gaat en dat je de prijs er wel uit haalt. Ik zelf dus niet maar ik denk als je het geld hebt je sowieso goed zit met Kentucky!