Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skyla schreef:Ook westernzadels?
Skyla schreef:Vele jaren geleden eens gevallen en onlangs tot de ontdekking gekomen dat die val ervoor gezorgd heeft dat het onderste botje van mn staartbeen totaal niet meer op zijn plaats staat. Nooit last gehad bij het rijden wel bij het zitten op een stoel.
Maar sinds kort dus ook bij het rijden. Omdat de pijn tijdens mijn werk (deels bureaujob) te erg aan het worden is laat ik het nu eens deftig verder onderzoeken maar de vorige keer zei men al dat er waarschijnlijk niets aan te doen is.
Om toch te kunnen blijven rijden vroeg ik mij af of er een zadel zou bestaan die vooral zachter zit of er eventueel een bontje of gelpad ofzo bestaat die over een westernzadel kan om het wat zachter te maken?
MarjanB schreef:Skyla schreef:Vele jaren geleden eens gevallen en onlangs tot de ontdekking gekomen dat die val ervoor gezorgd heeft dat het onderste botje van mn staartbeen totaal niet meer op zijn plaats staat. Nooit last gehad bij het rijden wel bij het zitten op een stoel.
Maar sinds kort dus ook bij het rijden. Omdat de pijn tijdens mijn werk (deels bureaujob) te erg aan het worden is laat ik het nu eens deftig verder onderzoeken maar de vorige keer zei men al dat er waarschijnlijk niets aan te doen is.
Om toch te kunnen blijven rijden vroeg ik mij af of er een zadel zou bestaan die vooral zachter zit of er eventueel een bontje of gelpad ofzo bestaat die over een westernzadel kan om het wat zachter te maken?
Als ik je een tip mag geven(hier namelijk dit met veeeeel pijn na breuk heiligbeen)
[ [url=m/3408JA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ga naar een bekkenbodem therapeut. Ik ben nu een maand of 2 bezig met houdingtherapie en heb geen pijn meer! Je stuitje zit namelijk vast aan je bekkenbodemspieren en als je die teveel aan spant trekt die je stuit naar binnen met veel pijn tot gevolg.