Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:Begrijpelijk, als je zadel open wordt gemaakt om de haken te vervangen en het blijkt dat de boom kapot is kan er vrijwel niets meer mee gedaan worden en is er wel tijd in gestoken. Bedenk ook dat wellicht de wolvulling van het zadel vervangen moet worden ( a €200,-), los van of het zadel uberhaupt past. Je kunt beter een zadelpasser laten komen, dan ben je in 1 keer klaar en heeft je paard er ook plezier van.
LLamers schreef:Kitty_ schreef:Begrijpelijk, als je zadel open wordt gemaakt om de haken te vervangen en het blijkt dat de boom kapot is kan er vrijwel niets meer mee gedaan worden en is er wel tijd in gestoken. Bedenk ook dat wellicht de wolvulling van het zadel vervangen moet worden ( a €200,-), los van of het zadel uberhaupt past. Je kunt beter een zadelpasser laten komen, dan ben je in 1 keer klaar en heeft je paard er ook plezier van.
Misschien heb je eroverheen gelezen. Maar mijn budget laat dat niet toe? En waarom zou ik in godsnaam meer als €1000,- voor een zadel betalen wat op een paard gaat liggen die niet eens van mij is?
LLamers schreef:Kitty_ schreef:Begrijpelijk, als je zadel open wordt gemaakt om de haken te vervangen en het blijkt dat de boom kapot is kan er vrijwel niets meer mee gedaan worden en is er wel tijd in gestoken. Bedenk ook dat wellicht de wolvulling van het zadel vervangen moet worden ( a €200,-), los van of het zadel uberhaupt past. Je kunt beter een zadelpasser laten komen, dan ben je in 1 keer klaar en heeft je paard er ook plezier van.
Misschien heb je eroverheen gelezen. Maar mijn budget laat dat niet toe? En waarom zou ik in godsnaam meer als €1000,- voor een zadel betalen wat op een paard gaat liggen die niet eens van mij is?
Absolem schreef:Lol?
Ik zou zo iets hebben van no cure no pay. Is die ff gek met z'n 60 euro aftikken om er even naar te kijken.
Dan kun je net zo goed van marktplaats een soortgelijk zadeltje afhalen. De markt voor zadels is behoorlijk verzadigd. Er zit van wel wat tussen.