Bates caprilli precieux aan te passen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wero70

Bates caprilli precieux aan te passen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-19 10:51

Wie weet of de bates caprilli precieux aan te passen is of een verstelbare boom heeft?

Avalanche

Re: Bates caprilli precieux aan te passen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 16:17

Dat ligt er een beetje aan van welk jaar je zadel is, maar ik geloof vanaf 10 jaar geleden zijn ze idd aan te passen. De boom is overigens niet verstelbaar, je vervangt alleen de pommel voor een andere.
Verder ligt het erg aan de rug van je paard of hij past, er is namelijk niet alleen de breedte van het paard, maar nog een aantal andere factoren die invloed hebben.

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 07:51

Ik heb er eentje gehad, daar zat een zwart wintec kopijzer in. Het kan er uit, maar daarvoor moet je zadel van voren open en weer dichtgenaaid, je kunt het dus niet zelf doen.

Avalanche

Re: Bates caprilli precieux aan te passen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 08:17

Dat is echt onzin Diana. Aan de voorkant zit klittenband. Kan je echt heel makkelijk openmaken. Kopijzer zelf zit met schroeven vast.

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 08:35

Avalanche81 schreef:
Dat is echt onzin Diana. Aan de voorkant zit klittenband. Kan je echt heel makkelijk openmaken. Kopijzer zelf zit met schroeven vast.
Fijn! Die van mij zat echter niet met klittenband maar dichtgenaaid, dus geen onzin. Dat een kopijzer met schroeven vastzit is mij bekend.