ik heb pas een barebackpad gekocht, alleen omdat de singelstoten elkaar letterlijk kunnen raken heb ik een korte singel nodig. helaas kan ik geen goede korte singel vinden. het liefst wil ik er minder dan 20 euro aan uitgeven. weet iemand een goede en betrouwbare winkel waar ik zo'n singel kan kopen?
Ik denk dat je nieuw niks gaat vinden voor 20 euro, wellicht tweedehands via marktplaats. Waar je wel voor zou kunnen kijken zijn IJslander merken: Hrimnir, Karlslund oid
DreamB
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-19 16:22
Drico schreef:
Ik denk dat je nieuw niks gaat vinden voor 20 euro, wellicht tweedehands via marktplaats. Waar je wel voor zou kunnen kijken zijn IJslander merken: Hrimnir, Karlslund oid
bedankt! ik zal zo kijken!
Koper
Geplaatst: 03-08-19 16:38
De lengte van de singel is niet afhankelijk van de lengte van de singelstoten maar van je paard. Met een barebackpad hoort de singel niet lager dan met een dressuurzadel.
DreamB
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-19 18:40
Koper schreef:
De lengte van de singel is niet afhankelijk van de lengte van de singelstoten maar van je paard. Met een barebackpad hoort de singel niet lager dan met een dressuurzadel.
maar anders heb ik dat de singelstoten een meter onder zijn buik uitsteken
Mungbean
Geplaatst: 03-08-19 18:46
Als de singelstoten te lang zijn snij je ze gewoon af. Een singel moet lang genoeg zijn, singelstoten zijn secundair. Je singel anpassen aan de stoten is geen goed idee aangezien het paard dan net zijn ellebogen tegen de gespen loopt.
Hier zijn veel fijne producten voor een leuke prijs. Wanneer je een te kleine singel voor het paard (niet voor de singelstoten) hebt, komt de gesp steeds in zn oksel. Vergelijk het maar met een te strakke rugzak die heel de dag in je oksels snijd
En als je ze niet wil afsnijden, stiekje erom. En “hoog” (evt gaatjes bij) aansingelen