frontriem benodigd heden en vragen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

carmentjuuh

frontriem benodigd heden en vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 19:35

heyy

ik wil graag frontriemen maken

ik heb alleen een aantal vraagjes

1. waar kan ik het goedkoopst strass steentjes/kettingen kopen

2. kan ik van oude frontriemen de steentjes eraf halen om de kale frontriem opnieuw te gebruiken

3. zonee waar vind ik de goedkoopste kale frontriem

okey dat waren mijn vragen sorry wahah ik kon het niet zo snel vinden en ik dacht misschien zit hier iemand die ook frontriemen maakt

Seven

Re: frontriem benodigd heden en vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 20:04

1 Goedkoop AliExpress, wish etc daar kun je goedkoop steentjes vinden of stress kettingen zoals dat heet.

2dat kan als je bijv met de hand kan stikken want meestal zitten de steentjes tussen lagen leer in ingelegde frontriemen, zitten de steentjes er boven op zou je kunnen kijken hoe ze bevestigd zitten sommige zijn rivets dus met een soort drukker in elkaar door het leer heen en soms zitten ze met draad en lijm bevestigd.

3
Goedkope kale frontriemen zijn op veel plekken te koop, bij veel mensen die ook frontriemen maken zijn ze veelal wel te koop. Ik heb zelf nog enkele over je mag me pb sturen mocht je info willen.

Mocht je ze willen verkopen, is beter materiaal en ervaring veelal gelijk aan een betere verkoopprijs dus oefenen zou ik inderdaad gerust doen op gebruikte frontriemen of kale frontriemen en goedkopere strass tot dat je de manier hebt gevonden die goed voor jou werkt om ze netjes af te werken en te maken.