anky comfort fit dropped

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fj_024

anky comfort fit dropped

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 22:26

hoi allemaal,
agz ik kwa meningen niks kan vinden van het anky comfort fit dropped hoofdstel vraag ik het hier in de hoop mensen ervaringen hebben met dit hoofdstel:)
vind hem er heel mooi uitzien en in de winkel voelde hij goed aan! dus iemand...?:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:31

Ik heb hem besteld, maar paste mijn paard helaas niet. Dus geen ervaring in gebruik. Mijn paard heeft een breed hoofd, ik kreeg de riempjes amper dicht en het zat niet op de juiste plaats. De kwaliteit van het leer vond ik voor de prijs wat aan de lage kant, bij mij was de neusriem vrij hard. Ik heb hem teruggestuurd.

fj_024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 22:58

xJitskee schreef:
Ik heb hem besteld, maar paste mijn paard helaas niet. Dus geen ervaring in gebruik. Mijn paard heeft een breed hoofd, ik kreeg de riempjes amper dicht en het zat niet op de juiste plaats. De kwaliteit van het leer vond ik voor de prijs wat aan de lage kant, bij mij was de neusriem vrij hard. Ik heb hem teruggestuurd.

dus viel naar jou idee kleiner uit? jammer dat hij niet paste..

Saaams

Re: anky comfort fit dropped

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:59

Ik vind m vreselijk qua stugheid en hardheid. Op de neusriem zit een klein kussentje precies in het midden. Die was echt keihard. Ik heb hem laten hangen..

fj_024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 23:31

Saaams schreef:
Ik vind m vreselijk qua stugheid en hardheid. Op de neusriem zit een klein kussentje precies in het midden. Die was echt keihard. Ik heb hem laten hangen..

ik zag hem bij de divoza, daar was die naar mijn idee totaal niet hard...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 06:30

Hij valt niet klein, maar wel smal. Mijn paard heeft dus een breed hoofd en daar ging het mis, kreeg sommige riempjes amper dicht.

fj_024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 12:12

xJitskee schreef:
Hij valt niet klein, maar wel smal. Mijn paard heeft dus een breed hoofd en daar ging het mis, kreeg sommige riempjes amper dicht.

aah oke! dankje:)