Ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met de Kentucky Recuptex beschermers. Die hoor ik dan graag! Kan er best wat over vinden maar nog niet heel veel ervaringen, ben er toch wel benieuwd naar omdat de recuptex dekens veel goede resultaten geven.
Wisselend, eerst een paar uurtjes om te kijken of ik effect zag en vervolgens bij de laatst voerbeurt erom en in de ochtend gelijk eraf. Gebruikte ze om de dag bij paard met blessure.
Nu even niet in gebruik maar zou ze bijvoorbeeld ook omdoen na zware arbeid in plaats van het hele verhaal klei natte kranten bandage etc.
Is toch zonde van je geld als je het helemaal niet nodig hebt?
Pistasche
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 12:05
Nielojram schreef:
Als je iets niet nodig hebt, is het inderdaad zonde van je geld. Mooie conclusie, niks toevoegend aan het topic maar bedankt
zodiacje
Geplaatst: 18-07-19 18:34
Nielojram schreef:
Zeg dat tegen iedereen met meer dan 1 dekje
Pistasche
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-19 21:32
zodiacje schreef:
Nielojram schreef:
Zeg dat tegen iedereen met meer dan 1 dekje
Dat dus
Nou, mijn eigen bevindingen. Super positief tot nu toe. Hebben precies het effect wat ik gehoopt had. Op lange termijn moet het uiteraard nog blijken maar de benen voelen net zoals wat ik bij mijn back on track op de rug voel. Daarnaast zijn de benen zoals Vera Pino benoemde echt beduidend slanker na gebruik. Boven verwachting!