Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Itamarka schreef:Hoi, ik heb zo een back riser gelpad van BR. Deze: https://www.agradi.nl/br-gel-pad-en-bac ... oCtGPw_wcB
Hij blijft perfect zitten.
Ik gebruik hem niet. Had hem op advies van de dierenarts aangeschaft maar heb toch liever een passend zadel.
Hij is maar één keer gebruikt en dus zo goed als nieuw. Ik zou zeggen:`kom maar halen`, maar ik woon wel in België...
Nielojram schreef:Stel deze vraag aan je zadelpasser?
Die adviseert je dit, dan zou het wel netjes zijn als je gelijk wat opties krijgt, althans, zoals ik het lees snap je het advies niet zo goed, want anders open je hier geen topic over, toch?
Mocht je zadelpasser het antwoord schuldig blijven, prolite en een Korrector-pad kunnen je hierin helpen, maar dan moet je wel weten wat je moet doen, want anders brengt het alleen meer schade op..
Nielojram schreef:Gel is nu niet meteen het materiaal wat enorm snel beweging oppakt..
Aangezien je aangeeft dat je paard volop in training staat, lijkt het mij dat je daarin het gewenste resultaat wil hebben, dus een goed-aan-de-hulpen-staand paard, zonder verstoringen.
Wol, prolite en lucht zijn eventuele mogelijkheden, ik zou mij echt verre van gel houden.
Hannanas schreef:Ik zou in dit geval kiezen voor een prolite pad met inlages zodat je dat ten alle tijden kunt aanpassen. Ik zou niet een vaste back riser kopen die alleen maar de achterkant wat omhoog kan brengen.