Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rije schreef:TS wat wil je precies weten? De mensen die hier hun zadels laten zien hebben niet jouw exacte zadel, en al helemaal niet jouw paard. Er is dus helemaal geen vergelijkingsmateriaal want je kunt pas vergelijken bij gelijke variabelen.
En natuurlijk kunnen K&M's ook goed liggen, anders zou het merk natuurlijk geen bestaansrecht hebben.
Gizeppie schreef:Pally schreef:[ [url=m/cpdRV3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook deze ligt veel beter dan de mijne. Het kan dus wel!
Heleennn schreef:Oei als ik zo de foto’s zie, past dit zadel totaal niet bij de bouw van je paard. Het lijkt me veel te smal vanvoor en te dik gevuld met te smalle kussens... ik zou ook op zoeke gaan naar een andere zadelmaker en misschien wat andere merken proberen
Lottekuhh_x schreef:Het kan ook zijn dat het zadel er zo hoog op ligt, doordat de ruimte tussen de twee kussens bij de wervelkolom te smal is voor je paard. Eerder had ik een zadel op maat laten maken en deze lag er ook echt enorm hoog op, ipv eromheen. Hier hebben ze toen andere kussens onder gezet, waarbij de kussens een stuk verder uit elkaar stonden. Sindsdien ligt het zadel perfect en ligt ie er wel omheen. Nu is dat bij veel zadels niet mogelijk (de meeste niet volgensmij), maar het zou best daaraan kunnen liggen.