Ik krijg volgende week mijn tekna dressuurzadel in het bruin maar nu ben ik zeer benieuwd wel bijpassend hoofdstel jullie hebben? En welke bijpassende beugelriemen ze zeiden dat die van tekna zelf niet zo goed zijn kwa kwaliteit Hoofdstel is voor mij hafje
ik zou sowieso niet online kijken maar naar een grote ruitersportzaak gaan. De kleurverschillen in bruin kunnen zo anders zijn, ook binnen één 'kleur' van een bepaald merk, en dan staat het voor geen meter. Of, nouja dat vind ik dan
Colinda20
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-19 13:15
Denise_Storm schreef:
Welke kleur bruin is je zadel? Heb je een foto?
Wel een foto van internet aangezien mijne nog nog niet binnen is
Ik heb ook een bruin tekna zadel, ik heb een schockemöhle hoofdstel erbij (model weet ik zo niet meer maar de kleur past precies bij het zadel) en ik heb bruine BR beugelriemen.
Colinda20
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-19 19:35
xdaniejelle schreef:
Ik heb ook een bruin tekna zadel, ik heb een schockemöhle hoofdstel erbij (model weet ik zo niet meer maar de kleur past precies bij het zadel) en ik heb bruine BR beugelriemen.
Ik heb een hoofdstel van Hooks. Die is heel donkerbruin. Heel fijn hoofdstel!
xdaniejelle
Geplaatst: 10-05-19 09:23
Colinda20 schreef:
xdaniejelle schreef: