Is er iemand die hier info over kan geven?Als er scheuren in het kussen zijn is dit dan echt onbruikbaar?Of kan met de kussens plakken (zoals men vaak ziet op zweetbladen) of misschien zelfs stikken?Of zijn kussens te vervangen?En aan welke kosten moet je dan denken?
Ik zou het laten gaan TS, ga je hier alsjeblieft niet druk om maken. Probeer erboven te staan, laat het rusten. Je eigen niet laten intimideren.
Zadelver schreef:Het betrefs een Bates issabella werthCair flair of wol gevuld? Dacht dat het niet kan bij bates
Wat wil je nu doen? Je weet dat er geen scheuren in je zadel zaten. Het zadel is verkocht en verzonden. Daar houdt het voor jou op. Laat de koper maar met bewijzen komen dat er scheuren in het zadel zaten toen ze het zadel binnenkreeg.
Ze heeft inmiddels foto's gestuurd van de scheuren. Scheuren zijn (naar Ik schat) 3 cm lang. En liggen in het tussenkanaal. Aan beide kanten 1 wat ik zie. Mijn vraag is enkel is dit te maken?Of is het echt onbruikbaar?
Dat zijn geen scheuren dat lijken wel mes steken een zadel dat scheurt scheurt op naden op de kussens niet middenin het leer
Zadelver schreef:Ik vind het er ook vreemd uitzien.. Vraag is nu. Is dit te stikken/plakken?Plakken blijft meestal niet zitten en stikken geeft naden die wil je niet op draagvlak van kussens en waarschijnlijk scheurt dat uit
Is dat niet waar ze de kussens bijvullen? Het lijkt me dat de kussens veel te strak opgevuld zijn en dat de wol eruit puilt