welke dressuurstang.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

welke dressuurstang.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 08:22

Voor werk aan de hand heb ik een dressuurstang nodig.

Maar van sommige schrik ik best van de prijzen.

Ik zoek een anatomisch dressuurstang, niet te dik, Met een medium tongboog. Nu zoek ik ervaring met dressuurstangen.

ik heb een haflinger met niet al te veel ruimte.. Kwa maat zou 12.5 prima zijn, maar hij heeft nogal veel lip. Uiteraard kan ik een bitfitter laten komen. Maar die hebben natuurlijk geen goedkopere versies.

Daarnaast wordt het geen dagelijks gebruik en ook niet om mee te rijden verlopig..

heeft iemand toevallig ervaring met de Harry horse dresuurstang met dat blauw erom heen? Is die echt zo anatomisch als ze beweren? ik vind dat op een foto lastig te zien.

rien10

Re: welke dressuurstang.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 10:14

Wij hebben lang gezocht naar een passend set S&T en zijn toch echt weer bij Harry's Horse uitgekomen. Sommige stangen kosten € 250,-- of zo. Deze was iets van € 35,-- weet het niet meer precies, m'n dochter heeft het set bij elkaar gezocht.
Pony heeft ook geen groot hoofd, moest een stang zijn met baby scharen, dun, etc. Ik zal haar eens vragen waar ze hem gevonden heeft. Het is te doen, maar je moet goed zoeken.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 10:28

Voor de Harry's Horse kan je misschien even contact opnemen met Astrid uit het dressuurhaflinger topic. Zij werkt bij HH en kan je misschien tips geven/antwoorden op je vragen! :D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-19 10:36

Denise_Storm schreef:
Voor de Harry's Horse kan je misschien even contact opnemen met Astrid uit het dressuurhaflinger topic. Zij werkt bij HH en kan je misschien tips geven/antwoorden op je vragen! :D

oja slim. dat is waar ook.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 11:18

Ik heb het even gevraagd aan mijn dochter. Ze weet het niet meer... :D
Ze heeft eeuwen zitten Googlen, en fysieke winkels bezocht. Uiteindelijk bij een kleine webshop terecht gekomen... maar welke?
Succes met de zoektocht.