zelmago4it schreef:Bij de andere merken kan je vaak wel een kopijzer aanpassen. Maar niet als het nodig de kussen compleet verwisselen. Dan word er wat veranderd in de vulling, maar dat blijft met wol toch altijd lastig.
Met deze luchtzadels kan je bijvoorbeeld 1 of 2 pompjes lucht erbij of er uit doen, dat zijn echt minimale verschillen, die van groot verschil kunnen zijn voor de beweging van je paard, of de houding voor jezelf.
Ik heb een hele fijne fitter, service is gewoon top. Zij zit in de buurt van Bergen op Zoom/Roosendaal. Ik weet niet waar jij zit?
Zij kan je anders ook vertellen welke collega je moet hebben als dit niet in jou buurt is.
Edit; prijzen weet ik zo 123 niet. Zit wel in de iets hogere klasse. Heb je dan wel een zadel voor die jaren mee kan, en evt. zelfs zo aangepast kan worden dat die ook op een volgend paard past.
Ik dacht dat bij in elke geval Sella, maar volgensmij ook bij Custom de zadels in het geheel goed aanpasbaar blijven. Anyway, we hebben het nu over Wow.
Klinkt allemaal wel super, ik zit zelf in Putten, Gelderland.
Heb gisteravond even (iets vluchtig) op de site van Wow gekeken maar kon zo snel niet echt contactgegevens vinden voor hier eventueel in de buurt.