Zacht kopstuk gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Remark

Zacht kopstuk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-19 17:49

Hoihoi,

Ik ben opzoek naar een zacht kopstuk. Anatomisch gevormd of niet, dat maakt niet uit. Bij anatomische vorm moeten de bogen voor de oren wel ver uit elkaar zitten.

Iemand een idee?

Groetjes

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 17:58

Ik heb een hele fijne van bridle2fit. Ze hebben 4/5 soorten. Mijn pony vind teveel druk op de atlas altijd vervelend.

Remark

Re: Zacht kopstuk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-19 21:35

En bevalt die? Ik vind die van bridle2fit er niet heel comfortabel uit zien, maar dat is natuurlijk lastig te beoordelen van een foto.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:36

Ja, ik zou niks anders meer willen. Het is erg zacht en comfortabel.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 18:52

Goed om te weten, bedankt!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:40

Schockemohle (select & mix serie) is ook echt heel zacht :j

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:42

Fairfield Chester, een van de zachtste kopstukken die ik ooit in handen heb gehad en nog betaalbaar ook.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:49

SD Design! Destijds besteld omdat dat een van de weinige merken was die hoofdstellen in maat X-full leverde en ik heb me verbaasd over de kwaliteit voor dat geld. Kopstuk is zeer fijn gevormd en zacht, alle paarden die ik ermee reed gaven aan het prettig te vinden

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 21:39

_Roxanne schreef:
SD Design! Destijds besteld omdat dat een van de weinige merken was die hoofdstellen in maat X-full leverde en ik heb me verbaasd over de kwaliteit voor dat geld. Kopstuk is zeer fijn gevormd en zacht, alle paarden die ik ermee reed gaven aan het prettig te vinden

Welk type heb jij van SD design? Ik heb in het verleden een hoofdstel willen samenstellen. Kreeg helaas geen reactie van twee webshops. De winkel bij mij om de hoek is geen leverancier meer. Een andere winkel rekende rond de 15 euro verzenden etc.. dus ben uiteindelijk afgehaakt. Mede omdat ik het kopstuk van het halster dat ik een tijd terug besteld had erg dik en daardoor wat stug vond.

sanso schreef:
Fairfield Chester, een van de zachtste kopstukken die ik ooit in handen heb gehad en nog betaalbaar ook.

Haha grappig, fairfiels is Hooks toch? Het hoofdstel dat ik besteld heb is van de dure hookslijn, maar heeft helaas dus een kopstuk dat niet lekker past. De ooruitsparing zit te dicht tegen elkaar aan ondanks dat het maar full is.

Capriootje schreef:
Schockemohle (select & mix serie) is ook echt heel zacht :j

Thanks! Ik ga eens kijken of die los te koop is.