Ik ben nieuwsgierig naar de pad waarmee je zadel druk kunt meten. Ik heb zo n ooit een keer gezien.. Ik zou dit eens willen proberen om werkelijk te kunnen zien hoe de druk wordt verdeeld onder Mn paard. De zadelmaker is 2 keer geweest in de afgelopen drie maanden. Ik zou graag willen zien hoe Mn zadel zn druk verdeeld na een stuk rijden.
Weet iemand waar dit te koop of te huur is? Hoeft geen digitale pad te zijn, maar zo n rode waarmee je de druk ziet..
Volgens mij heet dat een PLIP pad. Te huur bij kifra horse dacht ik maar kan het niet meer vinden. Maar wellicht dat je een stapje verder komt als je zoekt op PLIP pad.
Volgens mij heet dat een PLIP pad. Te huur bij kifra horse dacht ik maar kan het niet meer vinden. Maar wellicht dat je een stapje verder komt als je zoekt op PLIP pad.
Dankjewel!
Gizeppie
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-19 12:35
Bedankt voor het mee denken!
dorientjuh
Geplaatst: 23-04-19 16:23
Met de PLIP meet je geen zadeldruk. Het is gevuld met een soort klei. Zo kun je wel zien of er drukpunten zijn of dat de druk gelijkmatig verdeeld wordt.
Gizeppie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-19 16:46
dorientjuh schreef:
Met de PLIP meet je geen zadeldruk. Het is gevuld met een soort klei. Zo kun je wel zien of er drukpunten zijn of dat de druk gelijkmatig verdeeld wordt.