Ik vind het heel lastig om te beslissen wat voor een pad ik het beste kan kopen voor onder mijn westernzadel. Ik heb te horen gekregen dat de ene zegt echt wol is beter, de andere zegt wolvilt is beter, en als ik het aan een zadelmaker vraag die zegt het verschil maakt niet veel uit. Persoonlijk vind ik die wolvilt erg dun uitzien. Heeft hier iemand ervaring mee? Tot nu toe heb ik elke x echt wol gehad alleen ze zweet echt enorm in de zomer. In de winter ook wel alleen valt t wel mee. Toen ik nog een dressuurzadel had deed ze niet zo heftig zweten onder het zadel.
als ik het in de winkels doe vragen willen ze me allemaal het duurste verkopen met het antwoord dit is toch echt het fijnste en meest comfortabel voor je paard. Nou de ene winkel zegt het over dik wol en de andere over wolvilt. Zo kom je natuurlijk ook niet veel verder

En hebben jullie een idee op welke site je het beste kunt bestellen? Ik zie heel veel sites voorbij komen alleen ik wil geen miskoop doen natuurlijk. De pads wat ik nu had heb ik lang mee kunnen doen, alleen die winkel is gesloten helaas.