Met mijn shetje wil ik graag aan een touwhalster gaan werken, maar ik kan echt niet kiezen welke kleur ik wil... Dus ik dacht, laat ik eens wat meningen vragen. Het gaat om een valkkleurige pony, ik zal een foto toevoegen als ik op de computer kan.
Je zou me heel erg helpen door leuke kleurencombinaties (halster zelf en neusstuk) achter te laten!
Ik heb nu een turquoise, maar wil een donkerblauwe met (donker)bruin gaan kopen, omdat dat weer leuk staat bij de rest van mijn set Ben zelf helemaal fan van die combi, maar turquoise met roze ofzo is ook gaaf!
Zelf is mijn eerste touwhalster rood geweest. Het was rood met een neusstuk van alle kleuren van de regenboog; rood, oranje, geel, groen, lichtblauw, paars en roze. Ik vond het zelf altijd heel leuk staan, een beetje een speels halster kleuren combinatie. Ik heb dit touw halster bij een vospony met witte aftekeningen gebruikt maar bij een valkkleurige pony vind ik het ook mooi staan.
Marko
Geplaatst: 12-04-19 15:46
Of je kan ook op een kleurenpalet kijken welke kleuren goed samengaan:
Ik heb een turquoise met appelgroen, die is heel fel. Verder ijsblauw met een mix van kobaltkleuren. En nog een ijsblauw met donkerbruin.
Gigixponys
Geplaatst: 16-04-19 19:11
Ikzelf heb turquoise met grijs, munt met beige, grijs met bordeaux, petrol met grijs, smaragdgroen met bruin en deze bordeaux met meerdere kleuren in het neusstuk: