oji schreef:Hebben ze nog veel meer modelletjes. Ook met sperriem als je dat liever hebt. Ik zat er zelf laatst ook naar te kijken omdat ik ze erg mooi vind lijken en ze heel betaalbaar zijn (en meestal als ik iets mooi vind valt de prijs vies tegen). Heb alleen geen idee of de kwaliteit van het leer mooi is want dat is het nadeel van een website, je hebt het niet in je handen gehad. Maar terugsturen kan natuurlijk altijd als dat tegenvalt.
Nah, als het even kan geen sperriem, ik vind die dingen zo snel vies en lelijk worden, en als je je handjes een beetje stil kan houden, en je zit er niet teveel aan, ook niet echt nodig.
Ja, ik zat ook nog even te googelen, ik zag de Stubben 3000 Limerick, ook erg mooi, maar nergens te bestellen en best heel duur. Maar zo'n frontriem is best leuk. En ze heeft niet veel voorpluk, ik vind zo een dun kettinkje over het voorhoofd ook wel erg mooi
Hahahaha ik ben gewoon verliefd op d'r hoofdje, maar ik was min of meer de wanhoop nabij want met shoppen leek het wel alsof ze alleen maar mega brede neusriemen hebben. Vind ik heel mooi bij een paard met een groot hoofd, maar bij de mijne is het niet zo mooi
maar ik heb alweer heel veel ideeen.