Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jester_ schreef:Ik heb een full voor mijn paard, normaal heeft hij een kleine full. Ik kan hem bij deze nog kleiner maken! De neusriem rekt nog wel erg, in het begin had ik weinig gaatjes over terwijl die later op zijn strakst nog wel los zat
Annekeee schreef:Niet om een discussie te starten, maar waarom op S&T? Je mag gewoon in het Z rijden met trens he!
Antwoord op jouw vraag: https://bridle2fit.com/nl/ kan je zelf samenstellen.
Hobbit7 schreef:Annekeee schreef:Niet om een discussie te starten, maar waarom op S&T? Je mag gewoon in het Z rijden met trens he!
Antwoord op jouw vraag: https://bridle2fit.com/nl/ kan je zelf samenstellen.
Je mag idd in het Z rijden met trens. Maar óók met s&t. Neem aan dat ts daar een bewuste keuze in maakt.
Peelie schreef:[ [url=m/QyGL4v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de grandprix 2.0 van ww hippique.
Een heel mooi anatomisch gevormt kopstuk en neusriem.
Ik heb een 13cm onderlegtrens met een 12.5cm stang. Beide van hh.
Mijn advies is om kwa onderlegtrens zo dicht mogelijk bij je trens te blijven waar je nu mee rijd.
Mijn trens hoofdstel heeft dus een dubbelgebroken watertrens. Mijn onderlegtrens van mijn stang en trens is ook een dubbelgebroken watertrens.
SinneJ schreef:Peelie schreef:[ [url=m/QyGL4v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de grandprix 2.0 van ww hippique.
Een heel mooi anatomisch gevormt kopstuk en neusriem.
Ik heb een 13cm onderlegtrens met een 12.5cm stang. Beide van hh.
Mijn advies is om kwa onderlegtrens zo dicht mogelijk bij je trens te blijven waar je nu mee rijd.
Mijn trens hoofdstel heeft dus een dubbelgebroken watertrens. Mijn onderlegtrens van mijn stang en trens is ook een dubbelgebroken watertrens.
Kleine aanvulling op Peelie;
Op zich zeker geen slecht advies dicht bij je huidige trens te blijven, maar enkel als dat geen al te dikke trens is, want het neemt allemaal nogal veel plaats in, dus het is imo vaak juist vriendelijker een zo dun mogelijke trens te zoeken (binnen de toegelaten grenzen uiteraard). Ikzelf ben bij stang en trens fan van een dunne (enkelgebroken) trens met zo'n tongboog, een anatomische vorm zeg maar.
Maar dat is natuurlijk gewoon wat testen waar je paard goed op reageert.