Kentucky bont singel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LLamers

Kentucky bont singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-19 01:13

Beste allemaal,

Ik heb vandaag de vraag of jullie ervaring hebben met de bont singels van Kentucky :D . Het maakt in principe niet uit welke van de drie varianten ze hebben, maar het gaat me meer om het bont zelf. Wordt het snel lelijk (uitgedrood bont look), wordt het snel vies en is het makkelijk schoon te maken? En hoe is de kwaliteit van de singel zelf?

Alvast heel erg bedankt!!

Lottekuhh_x

Re: Kentucky bont singel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 01:25

Ik heb de bonte dressuursingel en ben er erg tevreden over. Ik heb deze inmiddels een jaartje en is gewassen nog steeds als nieuw. De singel is eenvoudig met gewoon wasmiddel te wassen, doordat het geen echt wol is. Het ziet er wel uit als echt wol, maar is hierdoor gemakkelijker te wassen. Ik gebruik de singel elke dag en was hem pas als hij echt vies is, meestal zo eens in de maand (in de zomer meestal meer i.v.m. zweten). Hij komt altijd mooi schoon uit de was en valt ook niet uit. Je moet hem wel aanzienlijk vaker wassen dan een normale singel, maar dat is vrij logisch.

De singel blijft dus gewoon mooi bij het wassen en gaat er niet uit zien als een "vergaan schaap". Ik ken meerdere mensen met bontsingels van andere merken die zich langerna niet zo goed houden. Kortom ben ik er zeer over te spreken.