Stijgbeugels Epplejeck Flexi - ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaula

Stijgbeugels Epplejeck Flexi - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 10:12

Volgens mij zijn deze stijgbeugels vrij nieuw, maar zijn er misschien al ervaringen met de flexi stijgbeugels van de Epplejeck?

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehoren/stijgbeugels/stijgbeugels-epplejeck-flexi_15234.html?channable=e2942.MTE2NDk4LTAwMC0xMiwwQ00&utm_campaign=&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMIk-bk0fzd4AIVg53VCh2YTwbBEAQYASABEgLb0PD_BwE

Ben vooral benieuwd of dit wellicht een goedkoper alternatief van de Sprenger Bow Balance zouden kunnen zijn.

ManonRijck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 23:45

Ook ik ben benieuwd!

Anoniem

Re: Stijgbeugels Epplejeck Flexi - ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 23:49

Die zou ik ook wel willen proberen. Heb nu hele simpele rechte rvs beugels. Bevalt me alleen niet. Heb een hele poos met asymmetrische gereden, dus zal ook wel wennen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 23:55

Ik vond ze echt waardeloos. 3 paar gekregen en alle 3 kwamen al stuk uit de doos. Heb het toen maar opgegeven. Ze voelden ook totaal niet flexiber. Nu de Sprenger Bow Balance. ja stuk duurder maar heel fijn.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 06:43

Als je de Sprenger Bow Balance wilt vanwege zijn vering, dan moet je geen slappe namaak kopen, die hebben niet eens de helft van het comfort dat Sprenger wel heeft