Hier knie geregeld uit de kom. Met gevolg dat ik geregeld het kan uitschreeuwen van de zeer als er druk op kwam. Kon op bepaald moment met moeite stappen zonder zeer Nu met de bowbalance is het terug draagbaar als ik weer eens prijs heb.
Ik ben aan alle 2 de knieen geopereerd geweest aan bandjes. heb ook snel pijn aan mijn knieen. Heb bow balance beugels geprobeerd maar kreeg er veel pijn van. Rijdt het liefst met normale beugels met breed voetbed. Wel heb ik gemerkt dat ik niet op alle zadels kan rijden. Bij veel krijg ik ook pijn aan de binnenkant van mijn knieen. Bij een deel van de zadels krijg ik die pijn niet. Ligt bij mij meer aan zadel dan aan beugels of ik pijn krijg aan mijn knieen.
Hier ook snel pijn aan de knie (hypermobiliteit) en voor mij zijn beugels met gedraaide ophanging een zegen. Mijn knie hoeft de beugel nu niet meer zelf in positie te houden waardoor het knie gewricht, met alle spieren en banden eromheen, minder belast wordt
Ik heb ook de bow balance en na lang rijden ook geen last van mijn knieën. Normaal wel. Deze zijn wat gedraaid waardoor er geen druk naar binnen gedraaid wordt.
SimbaBeau
Geplaatst: 04-03-20 06:28
De bow balance kan zeker een uitkomst voor je zijn! Misschien kan je ze van iemand lenen/testen?