Ik heb vandaag een mooi hoofdstel gekocht, stang en trens maar ik weet het merk niet. En krijg het ook niet voor elkaar om een foto te uploaden, het was een duur hoofdstel!! En het logo lijkt op een W
Heb al contact gehad met de betreffende winkel maar ze willen de originele bon, dus dat valt helaas af, en nee het was contant.
pompadour
Geplaatst: 26-02-19 00:27
Jackie82 schreef:
Heb al contact gehad met de betreffende winkel maar ze willen de originele bon, dus dat valt helaas af, en nee het was contant.
is de bon niet te maken met plakband?
Nouvel
Geplaatst: 26-02-19 09:05
Ah wat zonde, lijkt me een prachtig hoofdstel, heb er ook al eens naar zitten kijken. Heeft iemand een idee hoe ze vallen qua maat, vooral neusriem en frontriem?
Ik heb een cob voor mijn paard die altijd cob heeft, neusriem ging erg moeilijk dicht(riempje van de aansnoer is erg kort)
Nouvel
Geplaatst: 03-03-19 11:09
Flevolander, dank je! Hmm als met name de neusriem niet ruim valt wordt het twijfelachtig voor mijn paard...
Flevolander
Geplaatst: 24-07-19 17:43
Even het topic omhoog gooien omdat ik na maanden eindelijk een goede foto heb
Nouvel
Geplaatst: 25-07-19 13:58
Mooi! Ziet er ook fijn uit!
Ik heb een tijdje terug ook een Isabell Werth hoofdstel via Mp gekocht, maar daar bleek een andere neusriem aan te zitten... Maar op zich kan die er goed bij, staat ook wel mooi vind ik:
Afwezig
Geplaatst: 25-07-19 14:01
Jackie82 schreef:
Sta je bij hun in het systeem, ik neem aan dat hun de aankopen toch terug kunnen zoeken?
Ik heb ook nog een nieuwe zwarte S&T in maat cob maar mijn oude pony Haffie pastte die ook niet! Mijn nieuwe uitdekluitengewassen pony Haffie gaat hem zeker niet passen en die is nog lang niet toe aan S&T haha. Zonde! Prachtig hoofdstel.