Dyon blinkers, werkt het echt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ROCHELLEx

Dyon blinkers, werkt het echt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 17:01

Hi allemaal,

Ik kan eigenlijk over dit product 0 revieuws vinden. Wie van jullie heeft ervaring met deze oogklepjes?
Werkt het echt bij kijkerige en schrikkerige paarden?

Het lukt mij niet om een foto bij te voegen want hij geeft steeds aan dat de foto te klein is. Maar via google staat genoeg!

Laurievc

Re: Dyon blinkers, werkt het echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:04

Ik heb het gebruikt bij 2 merries, 1tje die hele snel onder de indruk is in de paddock, 1tje die heel erg rond zich kijkt in de piste maar merkte zeer weinig verschil. Ze liggen hier in de kast haha

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 17:05

Laurievc schreef:
Ik heb het gebruikt bij 2 merries, 1tje die hele snel onder de indruk is in de paddock, 1tje die heel erg rond zich kijkt in de piste maar merkte zeer weinig verschil. Ze liggen hier in de kast haha

Ja vooral dat in de piste, paard moet alles maar dan ook echt alles zien.. Jammer, had graag een goede revieuw gezien -O-

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:13

Ik gebruik ze ook met enige regelmaat voor een stukje extra rust bij jonge paarden. Ik vond het bij mijn rille paard wel fijn werken. Ik kon op hem nog geen bh bandje recht trekken, was een fijne oplossing.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 17:26

Cioccolato schreef:
Ik gebruik ze ook met enige regelmaat voor een stukje extra rust bij jonge paarden. Ik vond het bij mijn rille paard wel fijn werken. Ik kon op hem nog geen bh bandje recht trekken, was een fijne oplossing.

Werken ze echt alleen voor beweging van achter? Of ook van opzij?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:34

Hij was niet ineens meer niet meer ril hoor. Maar het nam wel iets mee. Het is meer voor achter. Opzij hebben ze nog vrij zicht.

Het is iets kleins wat word weg genomen. Mijn ervaring is dat het bij paarden die snel afgeleid zijn, vaak ook jonge paarden, soms wel eens fijn kan zijn om een factor iets kleiner te maken. Bij de 1 zal het beter helpen als bij de ander. Maar voor dat geld is het het proberen waard. Ze kosten niet veel

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 19:35

op mijn rille merrie deed het niets. werkte eerder averechts omdat ze toch in haar zichtveld gehinderd werd en daardoor werd ze eigenlijk nog rilliger.