Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:De Hööks hoofdstellen verdelen heel erg goed de druk.
[ [url=m/HYLU0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Werkt bij mijn super gevoelige paard heel goed, ipv al die onzinnige strakke riemen.
Avalanche81 schreef:Je zou een anatomisch hoofdstel kunnen proberen zoals de Rambo Micklem.
Maar omdat je al eerder een topic had, waar je een ander bit zocht, ook omdat je paard schudde, geloof ik, vraag ik me af of je paard neit een blessure heeft in de hals?
@ZsaZsa: het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat al die riemen strak aangesnoerd worden natuurlijkneusriem moet zeker twee vingers tussen kunnen op het neusbeen, anders zit hij echt te strak.
BaBritFre schreef:Je zou een Rambo Micklem kunnen proberen? Die moet natuurlijk net weer mooi op het hoofd van jouw paard passen maar bij de meeste warmbloeden lukt het wel. Als je in de buurt woont, mag je de mijne wel eens passen
CalipsoLover schreef:BaBritFre schreef:Je zou een Rambo Micklem kunnen proberen? Die moet natuurlijk net weer mooi op het hoofd van jouw paard passen maar bij de meeste warmbloeden lukt het wel. Als je in de buurt woont, mag je de mijne wel eens passen
Ik dacht inderdaad aan deze, staat momenteel ook afgeprijst ergens voor 135 euro en dat vind ik wel de moeite. Ik woon in Waasland, België.
_Zsazsa_ schreef:Ja dat mag ook met wedstrijden.
@Avalanche, ik weet dat dat niet de bedoeling is maar op wedstrijd zie je helaas echt veel aangesnoerde neus en sperriemen.
Kaula schreef:Heb je al eens een hoofdstel met een ander kopstuk geprobeerd? Vaak reageren paarden ook op de druk die het kopstuk geeft op de atlas en/of oren. Als dit knel zit zullen ze ook proberen deze druk kwijt te raken.