Messing naamplaatje op halster

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EllivG

Messing naamplaatje op halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 15:10

Hoi Bokkers,

Ik zit een beetje met een probleem. Een half jaar geleden heb ik voor mijn verzorgpaard een halster met naamplaatje gekocht, maar door omstandigheden is dit inmiddels niet meer het geval. Nu is afgelopen week mijn meisjesdroom uitgekomen en heb een eigen merrieveulen. *\o/*

Nu zit ik natuurlijk met een naamplaatje wat niet meer klopt. :D Ik het hele internet al afgestruind maar kan nauwelijks losse naamplaatjes voor op halsters vinden en als ik ze kan vinden kloppen de afmetingen niet. Weet iemand waar ik een stevig messing naamplaatje kan bestellen waar ik eventueel de maten kan aanpassen?

Super bedankt! <3

Annenas

Re: Messing naamplaatje op halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:16

Aliexpress! Duurt alleen wel een tijdje maar is niet duur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:37

Een slotenmaker heeft ook naamplaatjes :z

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 15:55

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 16:33

EllivG schreef:
Hoi Bokkers,

Ik zit een beetje met een probleem. Een half jaar geleden heb ik voor mijn verzorgpaard een halster met naamplaatje gekocht, maar door omstandigheden is dit inmiddels niet meer het geval. Nu is afgelopen week mijn meisjesdroom uitgekomen en heb een eigen merrieveulen. *\o/*

Nu zit ik natuurlijk met een naamplaatje wat niet meer klopt. :D Ik het hele internet al afgestruind maar kan nauwelijks losse naamplaatjes voor op halsters vinden en als ik ze kan vinden kloppen de afmetingen niet. Weet iemand waar ik een stevig messing naamplaatje kan bestellen waar ik eventueel de maten kan aanpassen?

Super bedankt! <3

Bij een winkel waar ze ook bekers en linten verkopen. Die kunnen het plaatje zo vervangen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 22:42

Ik heb mijne laten maken bij De Graveur.nl :j
Je kan kiezen uit diverse maten en uit zilver- of goudkleur. En natuurlijk diverse letters.

Ik vond de service goed en snel! Dit is 'm op mijn halster:
Afbeelding

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:04

Misschien gek, maar kan je het plaatje niet omdraaien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:04

Nee, graveren doet het metaal "verplaatsen" en als het handmatig gebeurd wordt het weggestoken. Dus het oppervlak is dunner. Ga je aan de andere kant werken dan kan dit ervoor zorgen dat de letters niet strak kunnen worden gezet, de gravure wordt slordig.