Ik was benieuwd welke ringetjes jullie om de sluitingen van de deken doen zodat ze niet open gaan en waar jullie die kopen? Ik zit nu te prutsen met elastiekjes maar ik vind dat geen oplossing.
Ik kon ze niet vinden dus heb er vandaag nog naartoe gebeld en de telefoniste kon ze ook niet vinden..................
Tuittuit
Geplaatst: 31-01-19 23:14
Kennen jullie die Grolsch flesjes die hersluitbaar zijn . Daar zitten van die rode rubbertjes aan die je hier super voor kan gebruiken. Moet je wel iemand hebben die ze drinkt
Ik kom uit de drafsport en wij hebben soepele rubberen schoenen die egaal glad zijn. Als er hier 1 van sneuvelt dan kan je hier ook een heleboel van die rubbertjes voor knippen. Bij de rijpaarden zijn deze meestal hard en geribbelde, hier lukt het helaas niet mee.
Ik heb nog wel paar gesneuvelde schoentjes over die ik kan knippen maar ja dan moet je in midden ned. Wonen wil het zin hebben om ze op te halen
Ik kon ze niet vinden dus heb er vandaag nog naartoe gebeld en de telefoniste kon ze ook niet vinden..................
Lekker slim van d’r. Als je bij dekenassesoires kijkt dan zitten ze daar meestal gewoon in. Die rubriek is meestal niet groot dus dan is het niet zo erg dat ze overal anders heten
Ik gebruik een (oude) binnenband van een fiets. Daar knip ik dan een strookje vanaf en dan heb je een stevig elastiek dat je om het haakje kan draaien. Werkt perfect, gaat lang mee en van één binnenband kan je heel veel strookjes knippen.