Ik kon zo even gauw niks vergelijkbaars vinden.
Ik heb inmiddels de ruimte om een goed zadel aan te schaffen voor paardlief.
Sinds ik haar terug heb gekocht in maart 2018 hebben we 2x gereden maar het zadel wat we erbij hadden paste ons als combinatie helaas niet.
Nu heb ik zelf wat lichamelijke ongemakken wat mijn zoektocht lastig maakt. Ik heb door 2 ongelukken vaak last van mn heup en bij te "wijd" zitten krijg ik kramp en ik heb artrose in mijn voet wat vast zit met 4 schroeven en daar heb ik ook dagelijks last van. Dit zou invloed kunnen hebben op welke beugels ik wel en niet zou kunnen handelen.
Nu paardlief, ze krijgt wat snel last van dr rug dus een goed zadel is een must. Tevens heeft ze een wat korte rug dus dit moet ons samen ook passen.
Wat fotos;

Nu heb ik geeeeen idee waar ik moet beginnen met zoeken naar een passend zadel. Ik twijfel tussen dressuur/western/boomloos, spring en veelzijdig liever niet.
Iemand die ons hierin op pad kan helpen? Die op basis van bovenstaande denkt "dit kan je proberen!"
We staan in noordholland en geen optie om naar een passer toe te gaan dus een tip voor een goede zadelpasser die in Noord holland komt is ook welkom!
Ik hoor het graag