Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femke_Tweety schreef:Ingevuld.
Ik mis wel opties als niet rijden. (1a2 keer per week was minimum, heb ik ingevuld)
Er missen disciplines. Recreatief, buiten ritten, Working Equitation en aangespannen staan er niet bij.
En er wordt bijvoorbeeld ook niet uitgelegd wat flextrainers zijn.
Ik gebruik (gebruikte) bij mijn paard peesbeschermers of Pijpkousen. Die laatste optie stond er niet bij.
Ik mis ook het verband tussen wel of geen ijzers en wel of geen bescherming.
Ik moet een cijfer geven voor hoe goed ik welk type beschermers vind.
Heb overal 6 ingevuld.
Overal geldt voor mij namelijk, als het aansluiten bij de specifieke behoeften van de combinaties, en het past correct, is het prima. (Zeg een 10)
Maar niet passend of onnodig of het beschermd niet correct voor het doel, in feite een 0 of een 1...
Heb dus overal een 6 gegeven.
Specifiek mijn paard:
Recreatie paard, zeer veelzijdig. Onder andere aangespannen en Working Equitation gedaan, en veel buitenritten.
Helaas op ijzers.
En een schieffel op linker voorbeen binnenzijde.
Een niet pijnlijke of actieve schieffel, maar 1 verkeerde lichte tik op die plek zou wel funest kunnen zijn.
Paard stond (staat) in de wei altijd zonder bescherming.
In het werk altijd met peeskap of pijpkous, om die schieffel plek te beschermen.
Succes met jullie PWS
Isabel schreef:Het is een beetje vreemd dat je eerst in moet vullen welke beenbeschermers je gebruikt, en dat je erna vragen krijgt over hoe je dingen die je niet gebruikt vindt? Ik gebruik het niet dus kan eigenlijk ook geen sterren invullen. Zou beter zijn als je alleen de beenbescherming die je zelf gebruikt een aantal sterren moest geven.
Wranglerbutt schreef:Wat zijn flex trainers??
Faitherr schreef:Wranglerbutt schreef:Wat zijn flex trainers??
https://www.divoza.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/5/0/50425-19-a_1.jpg
Ingevuld!
Daantj__ schreef:Isabel schreef:Het is een beetje vreemd dat je eerst in moet vullen welke beenbeschermers je gebruikt, en dat je erna vragen krijgt over hoe je dingen die je niet gebruikt vindt? Ik gebruik het niet dus kan eigenlijk ook geen sterren invullen. Zou beter zijn als je alleen de beenbescherming die je zelf gebruikt een aantal sterren moest geven.
Als je iets niet gebruikt omdat je daar bepaalde redenen voor hebt dan kun je toch dat type onvoldoende score? Geen idee of dat de bedoeling is maar zo heb ik het maar gedaan.