Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keshia schreef:Er is een bitje dat bij norma gebruik gewoon een trensje is, maar zodra er teveel druk op komt blokkeert en scherper in werkt. Zoiets zou je misschien kunnen proberen. En anders een pessoabitje en dan op de eerste ring zetten. Dan heb je net wat meer te vertellen. Wel gewoon goed opletten dat je eerlijk blijft in je teugelvoering.
Kaitlyn schreef:Let er wel op dat je pas met dubbele teugel mag gaan rijden vanaf het Z springen, dus dat advies kan ze vast negeren.
TS, ik denk dat het probleem wellicht bij jou ligt. Als ze dit in de trainingen niet doet, en op wedstrijd wel, dan ligt er wellicht toch een stuk spanning bij jou. Waarom zet je haar anders niet gewoon een keer stil in het parcours, of rijd je een volte? Dan maar een keer geen foutloos rondje...
_Snow_White schreef:Kaitlyn schreef:Let er wel op dat je pas met dubbele teugel mag gaan rijden vanaf het Z springen, dus dat advies kan ze vast negeren.
TS, ik denk dat het probleem wellicht bij jou ligt. Als ze dit in de trainingen niet doet, en op wedstrijd wel, dan ligt er wellicht toch een stuk spanning bij jou. Waarom zet je haar anders niet gewoon een keer stil in het parcours, of rijd je een volte? Dan maar een keer geen foutloos rondje...
Sorry, start al een tijdje niet meer in NL. Dacht dat dubbele teugels waren toegestaan.
Je kunt natuurlijk ook een paar keer HC starten waardoor je het misschien minder erg vind om haar een keer stil te zetten. Of als het mogelijk is eerst een rondje BB en dan een gewoon B parcours rond.
Ik zou trouwens ook geen L starten tot dat dit probleem is opgelost. Vooral veel km maken en dan komt het wel goed!