Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:CStokman schreef:Joy4Horses is een hele goede bitfitter!
Ik zit in regio Antwerpen, dus vrees dat ik iets te ver weg zal zijn voor de meeste Hollandse bitfitters...![]()
Geen idee welke er in mijn buurt zitten die ook goed zijn.
Maddy_Paola schreef:Je schrijft dat je probleem eigenlijk is opgelost als je paard begint te kauwen, en anderen bitten verergeren het alleen maar, misschien een idee om het kauwen op gang te helpen door een kwartje appel te geven als je erop gaat, dat ie gaat snappen dat hij het ook in t begin gelijk kan? Even heel andere zienswijze, maar misschien kan je er wat mee
Lightninggg schreef:[ [url=m/vUuxu3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind dit bit geweldig voor gevoelige paarden die moeilijk nageven. Mijn paard ging met dit bit onmiddellijk schuimen en was fijn nageeflijk te rijden. Ik rij hier ook een paard van het werk mee (paard nam bit vast en reageerde nauwelijks op de teugelhulpen) en dit paard verbeterende ongelooflijk goed met dit bit, is nu fijn nageeflijk te rijden
Lightninggg schreef:Ik heb het bit gekocht bij Lieven Hendrickx in het Azelhof te Lier. Heb wel een gewoon ijzer. Online vind je ze ook wel
CalipsoLover schreef:CStokman schreef:Joy4Horses is een hele goede bitfitter!
Ik zit in regio Antwerpen, dus vrees dat ik iets te ver weg zal zijn voor de meeste Hollandse bitfitters...![]()
Geen idee welke er in mijn buurt zitten die ook goed zijn.