Ervaringen met de Award zadels ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirrietje
Berichten: 492
Geregistreerd: 09-11-10

Re: Ervaringen met de Award zadels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 16:34

Het insta account is sinds 2 dagen ook weer actief

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 03:23

cp112 schreef:
Zit dezelfde eigenaresse op toch? Merkzadel en Award


Jep!

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 09:41

De website heeft een 2024 als jaartal gekregen, maar er zitten (nog steeds) fouten in. Het zal nu wel gelezen worden en dan wordt er vast naar gekeken, maar de website is niet goed getest. Als je er voor betaalt als bedrijf, in dit geval dus Award, dan mag je meer kwaliteit verwachten.
De foto's zijn van 2019 bij de zadels. Er is ook nog een fotogalerij, die staan in een andere map.
Op de foto's zie ik zadels met mooie rechte stiksels (slordige stiksels heeft bijna geen enkel zadel meer, vroeger herkende je daar veel aan). Een enkele foto heeft wat bemerkingen in het leer, maar zo overall lijken het echt geen slechte zadels op de website.
Maar het belangrijkste is natuurlijk bij een zadel dat er iemand naar kijkt met oog op de pasvorm op het paard en dat kan aanpassen. Het beste zadel kan een slecht zadel zijn voor een specifiek paard.
Behalve de slordige foutjes op de website is de website niet meteen een nogo als je op zoek gaat naar een zadel, sterker nog, ik zou juist vanwege de prijs, 1800 euro voor een nieuw zadel deze juist in m'n achterhoofd houden. Maar zoals gezegd, er moet iemand meekijken die weet hoe een zadel moet liggen. Ik kan dat grotendeels zelf, maar niet iedereen kan dat. En het is dan nog fijn als je samen tot de conclusie kunt komen dat iets niet past.

ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Ervaringen met de Award zadels ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:12

Maar het is vooral de pasvorm (destijds) voor paard én ruiter waardoor ik echt niet hoor een award zou gaan. Ik heb het bij een stalgenoot gezien, die van heel netjes zitten naar een slechte houding ging. Dus ook al kost het zadel "maar" 1800 euro, ik zou het zadel daarom niet aanschaffen.

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 10:53

ivy_power89 schreef:
Maar het is vooral de pasvorm (destijds) voor paard én ruiter waardoor ik echt niet hoor een award zou gaan. Ik heb het bij een stalgenoot gezien, die van heel netjes zitten naar een slechte houding ging. Dus ook al kost het zadel "maar" 1800 euro, ik zou het zadel daarom niet aanschaffen.

Dit is natuurlijk iets persoonlijks. En er worden veel meer kuipzadels verkocht door andere merken. Maar het is wel iets wat natuurlijk niet fijn is. Ik hou ook niet van zitprothesen zoals veel zadels zijn. Maar het goedkoopste model bij dressuur lijkt een aardig basic zadel. Bij springen lijkt het goedkoopste zadel weer niet zo fijn, erg goedkoop.

Daniquebyoux

Berichten: 1393
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 21:24

Niet alleen de pasvorm van de zadels en de (on)kunde van de passer waren het probleem, maar ook de klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid. Als merk en bedrijf ben je niet enkel om te verkopen maar heb je ook een stukje service te behalen.
Ik hoop oprecht dat het bedrijf van de fouten uit het verleden geleerd heeft, een zadelpassers opleiding heeft afgerond en aan de service heeft gewerkt :j

Kelfres
Berichten: 3
Geregistreerd: 17-07-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 14:21

Hier slechte ervaring met award saddle ….. laten kome zadel aanmeten … na maand als je zadel oplegde begon paard te stampen contact opgenomen en geen antwoord…. Via facebook en
Overal geblokkeerd …. Zadel laten nazien … zadel past niet op het paard… via email en whatsapp berichten gestuurd gebelt en geen enkel gehoor

Daniquebyoux

Berichten: 1393
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 19:09

Kelfres schreef:
Hier slechte ervaring met award saddle ….. laten kome zadel aanmeten … na maand als je zadel oplegde begon paard te stampen contact opgenomen en geen antwoord…. Via facebook en
Overal geblokkeerd …. Zadel laten nazien … zadel past niet op het paard… via email en whatsapp berichten gestuurd gebelt en geen enkel gehoor


Wil je een tip? Gooi je verhaal online en tag der zoveel als mogelijk. Dan neemt ze zo snel als mogelijk contact met je op ;)