Sizzle schreef:Zou een zadel met foam voor jou dan niet beter zijn?
Bij paarden die zo extreem op vulling reageren zou ik absoluut eens naar Balance zadels kijken (Baines).
Starbreeze schreef:Ik ga eens overleggen met mn zadelmaker. Ik denk alleen dat als de vulling helemaal van foam zou zijn, en dus niet aanpasbaar, hoe moet dat dan als hij zelf wat verandert op zijn lijf, dan kan je dat toch helemaal niet meer aanpassen? Hij is echt mega sensibel daarmee.
pluisje88 schreef:WoW onderlegger een optie misschien? Wel pittig in aanschaf maar heb gehoord dat gevoelige paarden ze echt prettig vinden
Sizzle schreef:Starbreeze schreef:Ik ga eens overleggen met mn zadelmaker. Ik denk alleen dat als de vulling helemaal van foam zou zijn, en dus niet aanpasbaar, hoe moet dat dan als hij zelf wat verandert op zijn lijf, dan kan je dat toch helemaal niet meer aanpassen? Hij is echt mega sensibel daarmee.
Een balance zadel (of het principe) pas je hoofdzakelijk aan via de onderleggers, daarmee is het dus makkelijker sturen.
Gebruikers op dit forum: Annabel, Anneloes___M, ava_krause, Celebi, ChanelR, Organa, sannedeedee1, Sterrenpony, xSCWx, Zinzi_jewel en 11 bezoekers