SuperZodiaX schreef:Ik denk dat heir met de zoekfunctie al genoeg over te vinden is. Ik heb een octant monoblad, erg fijn zadel
Emperor schreef:Ik heb ook een Anatomica zadel gehad, maar niet tevreden. Zadel bleek scheef te zijn en dealer/zadelmaker bleek het niet te kunnen zien. Na twee second opinions van andere zadelmakers gelukkig de koop terug kunnen draaien. Voor mij nooit meer zo'n zadel.
leanR schreef:Emperor schreef:Ik heb ook een Anatomica zadel gehad, maar niet tevreden. Zadel bleek scheef te zijn en dealer/zadelmaker bleek het niet te kunnen zien. Na twee second opinions van andere zadelmakers gelukkig de koop terug kunnen draaien. Voor mij nooit meer zo'n zadel.
Exact dus dezelfde ervaring! Maar ik heb nog een nieuw Anatomica zadel uit de fabriek gekregen en toen uiteindelijk met heel veel moeite en stoten (toen deze óók scheef bleek te zijn) de koop terug kunnen draaien. En ik denk vooral ook aan hoe negatief deze zadels mijn jonge paard hebben beïnvloed destijds.
Absolem schreef:Jeetje ik schrik hier toch wel van.
Ik ben rustig aan het oriënteren wat voor zadel ik straks voor titus wil gaan gebruiken als niet meer zo explosief uitzwaard.
Ik had de anatomica short roll op het oog. Maar als ik het zo lees moet ik dus ver weg blijven van anatomica?
leanR schreef:Absolem schreef:Jeetje ik schrik hier toch wel van.
Ik ben rustig aan het oriënteren wat voor zadel ik straks voor titus wil gaan gebruiken als niet meer zo explosief uitzwaard.
Ik had de anatomica short roll op het oog. Maar als ik het zo lees moet ik dus ver weg blijven van anatomica?
De zadels zitten inderdaad fijn voor de ruiter, ongetwijfeld. Natuurlijk zitten er ook wél succesverhalen tussen.
Ik heb de gok destijds genomen helaas. En ik weet dat het nieuwe scheve zadel die ik heb teruggebracht ook weer is verkocht.
ilsetessa schreef:Ik heb sinds november 2011 een Anatomica Octant, heb het zadel al 7 jaar op mijn beide paarden liggen, en tussendoor ook nog op 5 andere paarden gelegen. Ik wil nooit meer anders, vind ze erg prettig en de paarden lopen er erg goed onder.
Lizz schreef:ilsetessa schreef:Ik heb sinds november 2011 een Anatomica Octant, heb het zadel al 7 jaar op mijn beide paarden liggen, en tussendoor ook nog op 5 andere paarden gelegen. Ik wil nooit meer anders, vind ze erg prettig en de paarden lopen er erg goed onder.
Zelfde hier, al heel wat jaren een anatomica octant.
Al jaren veel plezier van het zadel.
Wij hebben hem via drunensruiterhuis.
Gebruikers op dit forum: Artimes, ComscoreBot, IrishDraught, lhoeks, loadihra, mirriejj, mirriezz, Mizsz_Kitty, Texas02 en 17 bezoekers