Maxflex

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eveltjeh
Berichten: 26
Geregistreerd: 11-10-10

Maxflex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-18 11:22

Ik weet dat hier al topics over bestaan maar ik ben benieuwd naar meer ervaringen met het zadel ondertussen.
Iemand die deze zadels heeft ?

Alvast bedankt!

SennaNr1
Berichten: 65
Geregistreerd: 04-09-14

Re: Maxflex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 11:58

Ik heb een bruin Maxflex dressuurzadel via Mariska van Oest van Zadelhulp.nl. Ik ben er heel erg blij mee. Zit heerlijk, fijne kwaliteit leer. En het enige zadel waar mijn rondgeribte overbouwde merrie fijn onder loopt. Mariska is ook super

Smiley1982

Berichten: 10
Geregistreerd: 31-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 11:30

Afbeelding


Ik ben sinds begin maart in het bezit van de Maxflex model Carlos Carneiro PT en ben uitermate tevreden.
Mijn PRE is verschrikkelijk moeilijk, als het op zadels aankomt en onder dit zadel loopt hij als en zonnetje :)

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik verkocht ben, onder mijn WOW liep hij fijn maar onder de Maxflex nog beter!

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 11:40

Smiley1982 schreef:
[ [url=m/wq5gSu.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben sinds begin maart in het bezit van de Maxflex model Carlos Carneiro PT en ben uitermate tevreden.
Mijn PRE is verschrikkelijk moeilijk, als het op zadels aankomt en onder dit zadel loopt hij als en zonnetje :)

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik verkocht ben, onder mijn WOW liep hij fijn maar onder de Maxflex nog beter!


Wow, ik ben geloof ik verliefd op jouw zadel <3 Prachtig zeg!

Smiley1982

Berichten: 10
Geregistreerd: 31-01-16

Re: Maxflex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 23:33

Dank je wel. Volledig naar mijn wens samengesteld, kleur leer tot en met de stiksels aan toe! Via zadel hulp.nl Mariska van Oest top zadelmaakster

Gefjun
Berichten: 19
Geregistreerd: 21-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:54

Bij mijn IJslander met geen schoft en rondgeribt, bleef werkelijk geen enkel zadel mooi achter de schouder liggen, galop of heuvel af met anti-slipdekje echt een probleem. Jaren op een Christ Lamsvelzadel met heavy duty inlages gereden om die reden, trouwens ook zeer tevreden over en ben maar een lichtgewicht.De maxflex Icelandic Pro blijft mooi achter de schouder, de flexibiliteit is even wennen, je voelt het paard iets meer onder je, maar blijft mooi liggen.

Sas_Mon

Berichten: 1637
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Ede

Re: Maxflex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 18:42

Smiley, als je de zitting van wow vergelijkt met maxflex, wat zijn dan voor jou de verschillen? Ik heb nu een Wow maar maxflex klinkt ook heel goed. Ben erg benieuwd naar hoe die als ruiter zit. Alvast bedankt!