Ervaringen EJ dekens?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pride2015

Ervaringen EJ dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-18 12:22

:)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:25

Voor mijn pony en paard had ik de winterdekens van epplejeck en regendekens en ik ben prima tevreden. Dekens waren prima waterdicht en hebben het bij mij lang volgehouden.

Wie nimmer werd gedragen
Op de veerkracht van een edel paard,
Die kan ook niet gewagen
Van het geluk op deze aard

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:25

Mijn paarden dragen bijna altijd van het merk EJ.
En daar ben ik erg tevreden over.
De 0 grams, 100 gram en 300 gram.
Ze doen er enkele jaren mee en dan gaat vaak de voering kapot en koop ik nieuwe.
Waterdicht blijven ze altijd.
Ik koop ze altijd in een actie en dan heb je voor weinig geld weer een deken.

De deken van jou link heb ik niet, maar wel andere regendekens.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:27

Ik heb een regendeken van EJ, type Rindal geloof ik, en die valt eigenlijk helemaal niet tegen. Je kan natuurlijk geen horseware kwaliteit verwachten voor die prijs maar de pasvorm is best goed en de deken kan ook tegen een stootje. Voor de prijs ben ik dus zeker tevreden. Hij ligt hier op een breed paard met vrij lage halsaanzet.

Siersma

Re: Ervaringen EJ dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:31

Ik heb in de beginjaren van Ej een gevoerde regendeken gehad voor mn merrie. Ding ia nog geen half seizoen meegegaan. Ik heb totaal geen sloper, sterker nog, ze draagt nog dekens die al 10 jaar oud zijn en heel. Bij deze liet eerst de voering los bij de achterflap,laten naaien door mn moeder omdat ik niet zonder deken kon. Daarna liet over de hele lengte de bies los, weer laten naaien door ma. Toen daarna weer de bies losliet en de voering ook overal was ik er klaar mee. Heb de deken zo in de container gedupmt. Voor mij geen Ej waterdichte dekens meer.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:32

Ik heb een regendeken met sterren op en daar ben ik heel tevreden van. Valt heel mooi, ondertussen al aan zijn 3e of 4e jaar bezig en ziet er nog altijd top uit.

Linde99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:33

Ik heb een paar dekens van EJ. Ben er heel tevreden over! Mijn pony staat 24/7 buiten en nog nooit heeft de deken gelekt.

pride2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-18 12:35

zijn de 0 grams ook even goed zonder dan met fleece?

:)

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:38

pride2015 schreef:
zijn de 0 grams ook even goed zonder dan met fleece?

Ja hoor, mét fleece is ietsje warmer dan zonder, maar fleece kan met vorst wat statisch worden. Qua kwaliteit / waterdichtheid geen verschil.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:42

Hier ook altijd EJ dekens gehad voor mijn Haflinger, waren de enigste (betaalbare) die hem fatsoenlijk paste :') Kwaliteit ben ik ook altijd tevreden over geweest! Zeker voor die prijs. Hij was een schuurder/krabber, maar de dekens hebben het altijd heel lang volgehouden hier (lees: meerdere jaren). Goede pasvorm (voor mijn Haf dan toch), sterke en mooie kwaliteit, netjes waterdicht.
Heb ze nog liggen, nieuwe paard past ze ook, maar daar heb ik nog geen dekens bij gebruikt. Maar zou ze zo weer kopen als het nodig is.
Ik heb ze altijd zonder fleecevoering gehad. Ongevoerd of gevoerd, altijd met de gladde nylon binnenvoering. Allemaal prima!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:53

Hier ook alle dekens van EJ voor mijn fjord. Bevallen prima.

Zorro ❤️
B + 11 L1+0

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:04

Hier ook dik tevreden over de dekens van EJ. Ik heb de 0 gr (die in jouw link), 100 gram, 200 gram, 300 gram, 400 gram en een 100 gram staldeken. Pasvorm is goed, sterker nog, de enige deken die mijn paard past en ik heb veel merken geprobeerd. Kwaliteit is ook goed, alleen ik heb ook geen sloper. Waterdichtheid is ook prima.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:29

Ik ben er ook heel blij mee! Heb alleen ervaring met de 0-grams (Rindal geloof ik), maar dat is de enige deken in jaren die het langer dan twee seizoenen volhoudt. Ze staan hier met een groep in de wei en vooral tegen het voorjaar beginnen ze om een of andere reden met slopen. Heeft de deken tot nu toe weten te doorstaan. :)
Laatst bijgewerkt door Bunn op 24-09-18 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieverdje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:30

Hier gaan de EJ regen- en winterdekens ook zeker wel meerdere seizoenen mee, blijven goed waterdicht en past mijn paard met brede hals en front ook prima.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:11

Afbeelding
Ik heb er 3 en ze passen prima op Pony!
Geen schuurplekken, goed waterdicht en soms nog in een leuk kleurtje.
Heb ze in 0, 100 en 200 grams :).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:33

Hier ook erg tevreden op de EJ dekens! Bij ons lopen alle paarden al jaren met EJ dekens, gaan lang mee en regelmatig voor een zeer leuk prijsje te scoren tijdens een actie of in het tentenkamp :j

darkchrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:36

Heb een 100 grams rindal.
Die is nog ongebruikt, dus nog even afwachten.
Vorige pony heeft 2 jaar een ej sterren deken gehad, stond ook 24/7 buiten met deze deken.
Prima ding.
Wilde alleen niet gelijk mijn nieuwe pony in diezelfde deken stoppen, daarom de rindal gekocht.

Femjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:35

Opzich prima dekens. Ik heb een ej voor mijn shetlander. Zijn weidemaatje sloopt graag dekens, maar deze gaat niet sneller stuk dan een ander merk deken. Goed waterdicht. Alleen qua pasvorm vind ik hem aan de lange kant, maar dat komt misschien omdat kleine maat dekens niet aangepast zijn op pony lengte.

Letting go is hard, but it’s better to let go than to hold on to something that was never meant to be.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie