Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lizz schreef:Ik zelf zou zo’n ledendeken nooit nemen. Ik rijd alleen maar buiten en lijkt mij dat daar veel sneller de wind onder slaat.
Rijd je binnen, dan zou het niet veel uitmaken denk ik.
Wij hebben een bucas uitrijdeken en deze vind ik het fijnst van alle uitrijdekens die ik tot nu gehad en/of gebruikt hebt. Blijft zelfs met flinke wind goed liggen.
josie schreef:De meeste dekens hebben een staartband/koort, daardoor kan de deken niet opwaaien.
Deze deken heeft dat ook.
janouk schreef:Serieuze vraag. Wat zien jullie als voordeel van een uitrijdeken?
Want ik snap oprecht niet waarom je gebruik moet maken van uitrijdeken? Het paard kan de warmte niet kwijt onder een deken. Als je niet scheert achter het zadel, dan zorgt de vacht dat het paard de warmte kwijt kan en het paard niet afkoelt.
janouk schreef:Serieuze vraag. Wat zien jullie als voordeel van een uitrijdeken?
Want ik snap oprecht niet waarom je gebruik moet maken van uitrijdeken? Het paard kan de warmte niet kwijt onder een deken. Als je niet scheert achter het zadel, dan zorgt de vacht dat het paard de warmte kwijt kan en het paard niet afkoelt.