Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Utixo schreef:Berriepi, ik wil echt een dressuurzadel. Vind een veelzijdigheidszadel in de ring geen gezicht, en ik heb toch geen springambities met haar
OneAndOnly, heb hem net doorgelezen, thanx. Maar tips zoals beugels langer, zonder beugels, zonder zadel, daar is dit het paard niet voor.
Lottekuhh, dan nog moet je met proefrijden iedere keer wisselen. Ik krijg haar dan niet fijn, als ze niet fijn is hoef ik het doorzitten niet eens te proberen. Buiten dat is er op dit moment geen zadelmaker die ik fijn vind.
Swartbeessie, dat is geen optie
Utixo schreef:Fairfax ziet er goed uit, de wrong zit alleen bovenop. Had bij de Titan het idee dat dit mijn onderbeen naar achter gooide. Zadel moet voor mij niet te ruim zijn, maar als de zit wat dieper is, is daar meer speling in.
Thorowgood is echt niet wat ik zoek, ik in mijn optiek absoluut geen A merk. Wil ook geen aanpasbaar zadel. Kent n Masters is dubieus, mocht daar het perfecte zadel bij zitten wil ik er nog over denken.
Custom is zeker iets om in het achterhoofd te houden! Die hebben sowieso iets naar voren gerichte zweetbladen toch? Hebben hun alleen monoblad, of ook dubbel? Ik denk dat monoblad te gevoelig is voor haar.