Paar dagen geleden is de zadelpasser geweest en heeft hij gezien dat mijn zadel niet meer helemaal goed past. Om het verhaal kort te maken, heeft hij geconstateerd dat er een nieuw zadel moet komen (joepie

Maar goed ik kan hem wel volgen in zijn verhaal want Billy heeft dat zadel al van toen hij 5 jaar oud was (nog echt een gupje), ondertussen is hij 11 en een heuse bodybuilder. Zadel is 1x aangepast om de boom breder te maken maar nu is hij er echt wel uit gegroeid.
Ik heb altijd een heel fijn Anatomica zadel gehad en was ook altijd zeer tevreden van de kwaliteit. Maar nu ben ik ondertussen ook aan het kijken naar zadels van Costum omdat ik daar ook hele goede dingen over heb gehoord.
Ik heb al lijstjes gemaakt met voor - en nadelen van de beide merken, heb heel internet af gegaan, maar eigenlijk zou ik jullie mening toch ook even willen toetsen.
Wat vinden jullie van Anatomica/costum?
Van welk merk is jou zadel (Anatomica / Costum)? En waarom heb je voor dat merk gekozen?
Wat zijn de voordelen volgens jou van Anatomica/Costum?
Wat zijn de nadelen volgens jou van Anatomica/Comstum?
Hopelijk kom ik er zo een beetje uit. Ik ben er me van bewust dat dit geheel mijn keuze en beslissing blijft maar meningen uit andere hoeken kunnen een vernieuwend perspectief bieden!

Liefs,
PerleB