Zadelclip compositi coleo zijn er mensen met ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JenniferU

Zadelclip compositi coleo zijn er mensen met ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 06:43

Hoi bokkers, me zadel is beschadigd op de lepel en om verdere beschadigingen te voorkomen kwam ik deze clip tegen, heeft er hier iemand ervaring mee?

Omschrijving
De universele COLEO-clip biedt de ideale bescherming voor uw zadel ter hoogte van de achterboom en verlengt op die manier de levensduur.

Twee toepassingen: in rustand (voor transport of opslag) of bij het rijden (door bevestiging met de twee bijgeleverde stalen schroeven).

Is geschikt voor elk type zadel dankzij het ergonomisch design en het gebruik van flexibele materialen.

De elastomeren binnenlaag zorgt voor een betere grip en beschermt het leer.

Afbeelding
Afbeelding

Sanne_92

Re: Zadelclip compositi coleo zijn er mensen met ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:38

Hoi ! Ik heb deze op mn stageadres wel een tijdje gebruikt, waren er erg tevreden mee!
Zelf zou ik hem alleen niet tijdens het rijden gebruiken, maar ze doen wel wat ze zeggen om op te bergen ja...

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-18 13:15

Sanne_92 schreef:
Hoi ! Ik heb deze op mn stageadres wel een tijdje gebruikt, waren er erg tevreden mee!
Zelf zou ik hem alleen niet tijdens het rijden gebruiken, maar ze doen wel wat ze zeggen om op te bergen ja...

Wat is je reden om hem tijdens het rijden niet te gebruiken?
Heeft dat te maken dat je hem dan vast moet zetten?

Ik zag een filmpje op youtube en daar kreeg die gene hem met moeite om haar zadel heen, hoe ervaar jij de pasvorm?

Sanne_92

Re: Zadelclip compositi coleo zijn er mensen met ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 20:20

Ja ik wil hem inderdaad niet vastzetten aan mijn zadel, denk dat mijn zadel dan onverkoopbaar wordt als ik er ooit vanaf wil. De clip zit wel strak, maar dat is precies wat je wilt om te beschermen...