Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Ik heb zelf een erreplus maar durf niet te zeggen of het zal passen. Wat ik wel weet is dat ze verschillende types hebben en ook heel veel soorten kussens dus zeker de moeite waard om eens met een dealer te kijken denk ik![]()
Prestige zal ook lang niet alle modellen van passen. Die van mij heeft redelijke schoft maar vooral veel schouder en die ik geprobeerd had schoven allemaal naar achteren . Dus ook verschillende types proberen evt.
Mijn zadelmaker heeft zowel erreplus als prestige. Je mag altijd PB sturen voor zijn gegevens
LiHo schreef:Capriootje schreef:Ik heb zelf een erreplus maar durf niet te zeggen of het zal passen. Wat ik wel weet is dat ze verschillende types hebben en ook heel veel soorten kussens dus zeker de moeite waard om eens met een dealer te kijken denk ik![]()
Prestige zal ook lang niet alle modellen van passen. Die van mij heeft redelijke schoft maar vooral veel schouder en die ik geprobeerd had schoven allemaal naar achteren . Dus ook verschillende types proberen evt.
Mijn zadelmaker heeft zowel erreplus als prestige. Je mag altijd PB sturen voor zijn gegevens
Welk type van erreplus gebruik jij? Ik dacht richting de ca de passen. Die kussen zijn in volume iets groter dan de jpro enzo. Ik laat jos van ruitersport hermans passen binnen 2 weken normaal
Capriootje schreef:Ik heb zelf een erreplus maar durf niet te zeggen of het zal passen. Wat ik wel weet is dat ze verschillende types hebben en ook heel veel soorten kussens dus zeker de moeite waard om eens met een dealer te kijken denk ik![]()
LiHo schreef:Capriootje schreef:Die van mij heeft een rechtere rug maar wel qua schouders vergelijkbaar denk ik. Maar er is zoveel mogelijk en je paard wordt volledig opgemeten ook dus dan komen ze er vast wel uit!
Ik hoop het echt. Dat drukken netvachter die schouderbladen is echt een probleem
Noukie schreef:Ik heb er ook 1 met behoorlijk schouder. Daar ligt een Erreplus Jpro met SL panel op en daar is mijn paard érg blij van geworden.
Maar de mijne is verder juist weer een ander type dan de jouwe (klassieke Darco), dus of het ook voor jou goed zou werken blijft de vraag. Zou die pas afspraak afwachten en dan kijken waarmee ze komen. Er is zoveel mogelijk qua boom en zweetbladen etc, dat het vanaf de computer lastig zeggen is
LiHo schreef:Capriootje schreef:Ik heb een CA leenzadel met panel gehad dus ergens in Nederland is die bij een dealer om te proberen.. ik heb nu 1 zonder panel en krijg donderdag m’n eigen JPRO terug
En hoe ervaar jij het verschil van de j pro en de ca?