Ervaring gezocht: eskadron onderlegger

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

PanamaD

Ervaring gezocht: eskadron onderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-18 10:19

[o]

IncelloAndMe

Re: Ervaring gezocht: eskadron onderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:33

ik heb wel een dekje van eskadron met dezelfde faux fur aan en die blijft wel mooi, maar dat is natuurlijk een minder intensief gebruik dan bij deze.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 11:07

Ik heb hem toevallig vast gehad zaterdag. Ik kan niet zeggen hoe hij het op langer termijn doet maar het voelt wel anders aan als een bontje. Een bontje is meer fluffy om het zo maar te zeggen, terwijl deze eerder een geheel is. Ben ik nu vaag genoeg :Y) Ik denk persoonlijk dat deze onderlegger meer schokdempend is als een bontje, je kan het veel meer indrukken wat dat betreft. Maar hoe hij in gebruik is kan ik niet zeggen.

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Instagram - B&b in de Belgische Ardennen

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-18 11:11

Laulitz schreef:
Ik heb hem toevallig vast gehad zaterdag. Ik kan niet zeggen hoe hij het op langer termijn doet maar het voelt wel anders aan als een bontje. Een bontje is meer fluffy om het zo maar te zeggen, terwijl deze eerder een geheel is. Ben ik nu vaag genoeg :Y) Ik denk persoonlijk dat deze onderlegger meer schokdempend is als een bontje, je kan het veel meer indrukken wat dat betreft. Maar hoe hij in gebruik is kan ik niet zeggen.

Haha ja heel duidelijk.. :P

Je denkt wel meer schokdempend dan een bontje? Maar je vraagt je wel af voor hoelang. Laatste zit ik ook over te denken

Hoop iemand tegen te komen die m in gebruik heeft!

[o]

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-18 11:12

IncelloAndMe schreef:
ik heb wel een dekje van eskadron met dezelfde faux fur aan en die blijft wel mooi, maar dat is natuurlijk een minder intensief gebruik dan bij deze.

Wel goed teken dat die mooi blijft. Zakt nog niet enorm in?

[o]

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:35

PanamaD schreef:
IncelloAndMe schreef:

Wel goed teken dat die mooi blijft. Zakt nog niet enorm in?

Nee blijft echt als nieuw! en is 1 van mijn favo dekjes die ziet wel regelmatig een paard :p

sharon66125

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 18:44

Ik heb hem voor 2 maanden terug gekocht.. Groot Eskadron fan dus dat moest het afmaken! Eerlijk gezegd zou ik hem niet nogmaals kopen. Vind hem er niet mooi onderliggen en hij is redelijk dik, dus maakt alles binnen in het zadel nog smaller. Geen aanrader... Duurt lang voor dat hij eindelijk een beetje vorm heeft!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-18 19:43

sharon66125 schreef:
Ik heb hem voor 2 maanden terug gekocht.. Groot Eskadron fan dus dat moest het afmaken! Eerlijk gezegd zou ik hem niet nogmaals kopen. Vind hem er niet mooi onderliggen en hij is redelijk dik, dus maakt alles binnen in het zadel nog smaller. Geen aanrader... Duurt lang voor dat hij eindelijk een beetje vorm heeft!

Ow, heb m vanmiddag besteld... nja kan m eventueel zaterdag terug brengen als t echt niets is

[o]

grizzlybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 19:47

Ik heb hem en ik vond hem in het begin heel fijn, maar het bont werd bij mij heel snel lelijk en ik had het idee dat hij te dik was en daardoor niet zo lekker onder mijn zadel paste, dus ik gebruik hem niet meer

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-18 16:42

Heb m binnen. Hij is idd best dik. Morgen een zien hoe die onder t zadel ligt en anders breng ij m terug!

[o]

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-18 09:44

PanamaD schreef:
Heb m binnen. Hij is idd best dik. Morgen een zien hoe die onder t zadel ligt en anders breng ij m terug!

Ik breng m terug! Lag heel beroerd, jammer want hij is heel mooi. :)

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie